Jak objednat

Způsob objednávání

Standardní způsob objednávání je odeslání objednávky online prostřednictvím těchto webových stránek. Takto odeslané objednávky máme jednotným způsobem evidované a máte jistotu, že na vás nezapomeneme. Registrací nám šetříte práci a dáváte najevo, že to s námi myslíte vážně. Takže jak na to?

Registrace a online objednávka

Obrázek nebo fotografie#629

  1. Zaregistrujte se na našich stránkách kliknutím zde.
  2. Přijde Vám potvrzující email s odkazem pro aktivaci - pomocí něj svůj účet aktivujte.
  3. Jakmile máte svoji registraci aktivní, můžete se přihlásit například . Pokud se nepřihlásíte předem, budete k přihlášení vyzváni před první operací, která přihlášení vyžaduje, např. při vložení prouktu do košíku.
  4. Po přihlášení přejděte do sekce Aktuální nabídka , kliknutím na ikonu košíku u jednotlivých produktů vložíte příslušný produkt do svého košíku, případně jej opakovaným kliknutím z košíku zase odstraníte.
  5. Pokud jste skončili s výběrem produktů, klikněte na ikonu košíku v horním menu - zde máte možnost upřesnit množství produktů, dodací místo a další podrobnosti.
  6. Odesláním objednávky dojde k závaznému objednání a vy obdržíte potvrzovací email.
  7. Objednávku Vám dodáme při nejbližším závozu na vybrané odběrné místo. Viz způsob dodání níže.

V případě nejasností ohledně objednávek nebo technických komplikací nás můžete kontaktovat emailem i telefonicky. Aktuální kontaktní údaje najdete v sekci Spojení .

Způsob dodání

Produkty zavážíme na jednotlivá odběrná místa. Sledujte úvod do aktuální nabídky, kde zjistíte přesný termín závozu. Pokud není stanoven, nabídka ještě není aktualizována-vyčkejte tedy do obdržení newsletteru..

Přesné termíny závozů zveřejňujeme v sekci aktuální nabídka. Čas závozu pro zvolené odběrné místo je dále uveden v potvrzovacím emailu, který obdržíte po odeslání objednávky. Tamtéž jsou uvedeny i podrobnější pokyny, jak si objednávku vyzvednout. Doporučujeme proto, abyste potvrzovací emaily nemazali a věnovali jim dostatečnou pozornost.

Pokud nemůžete potvrzovací email dohledat, podívejte se do nevyžádané pošty. Pokud jej nenaleznete ani tam, kontaktujte nás .

Způsoby platby

Platbu přijímáme

1) převodem na účet.

Údaje k platbě jsou vždy uvedeny v emailu, který obdržíte po odeslání objednávky. Při platbě převodem dodržujte prosím přidělený specifický a variabilní symbol - usnadníte nám práci s evidencí plateb a nám zbude více času na péči o zeleninu!

2) online platba kartou

3) online bankovním převodem

Proces platby

  1. Ze seznamu bank si vyberete svou banku.
  2. Po výběru banky máte možnost zaplatit platbu prostřednictvím QR kódu, nebo jste přesměrováni do internetového bankovnictví.
  3. Po kliknutí na "Zaplatit v internetovém bankovnictví" jste přesměrováni do online bankovnictví vybrané banky.
  4. Po přihlášení do online bankovnictví se zobrazí předvyplněný platební příkaz. V tomto příkazu nemáte možnost měnit částku, variabilní symbol ani banku příjemce.
  5. Po zaplacení dojde k přesměrování zpět do e-shopu.

Poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s.; https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Případné reklamace nebo dotazy k platbám směřujete prosím na:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail:platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Ochrana osobních údajů

Odesláním formuláře vyjadřujete ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů svůj souhlas s použitím údajů uvedených při registraci, a to sice za účelem správy objednávek a plateb a dále pro zasílání informací o aktuální nabídce a závozech. Zavazujeme se, že vámi zadané údaje neposkytneme žádné třetí osobě a že budou použity pouze uvedeným způsobem.

Možnost vrátit se k rozpracované objednávce

K nedokončené objednávce se můžete kdykoli vrátit - načte se automaticky po přihlášení. Nebuďte tedy překvapeni, pokud v košíku najdete položky z dřívější neodeslané objednávky - pokud o ně už nestojíte, můžete je z košíku kdykoli snadno odebrat.

Navíc máte možnost uložit i celou objednávku včetně doplňujících údajů (odběrné místo, kontakt), aniž byste objednávku závazně odesílali - použijte tlačítko Uložit a odeslat později v košíku. V tomto případě na Vás bude objednávka čekat, dokud ji neodešlete.

Zboží v aktuální nabídce průběžně aktualizujeme podle momentální dostupnosti. Položky, které již nejsou dostupné budou z rozpracované objednávky automaticky odstraněny.

Podívejte se dále / Co si od nás aktuálně můžete objednat
Kam všude zavážíme na odběrná místa